вторник, 13 ноября 2018 г.

"Загрози в Інтернеті. Безпечне зберігання даних."

1. Назвіть види ризиків, з якими стикається користувач в Інтернеті:
Існує 3 види загроз: 1. Комунікаційні ризик – це  знайомства і спілкування в Інтернеті під час яких на дитину можливий кібербулінг та кібергрумінг. 2. Кібербулінг — переслідування повідомленнями в Інтернеті, що містять образи, погрози та агресію; це підлітковий віртуальний терор, напад із метою завдати психологічної шкоди.
3. Кібергрумінг – входження у довіру до дитини.

2. Які ризики є складовими комунікаційних ризиків?Чому вони так називаються?
Комунікаційні ризики – це  знайомства і спілкування в Інтернеті під час яких на дитину можливий кібербулінг та кібергрумінг.

  • Булінг;
  • Надмірне захоплення іграми в мережі.
  • Кібер-грумінг;
  • Компромент.

3. Які ризики є складовими контентних ризиків? Охарактеризуйте їх.

  • пропаганда релігійних вірувань;
  • пропаганда шкідливих лікарських засобів;
  • сцени насилля;
  • пропаганда расової та національної ненависті;
  • реклама що шкодить здоров'ю;

  • нецензурна лексика;
  • сайти для дорослих;

4. Які ризики є складовими споживчих ризиків? Що треба зробити, щоб їх уникнути?

  • реклама та продаж в інтернеті продукції за низькими цінами;
  • купівля підроблених товарів;
  • втрата коштів через невідправку товару в інтернеті;
  • викрадання персональних даних для викрадення своїх коштів.
Щоб  уникнути ці ризики потрібно замовляти тільки в надійних інтернет-магазинах,оплачувати товар після отримання його,не залишати: особисті дані, різні пін-коди, карти.

5. Як зменшити різики під час користування сервісами Інтернету?
Щоб зменшити різики під час користування сервісами Інтернету потрібно:
  1.   Незаходити на мало знайомі сайти;
  2.  Не надавати незнайомим людям  персональні данні, та паролі;
  3.   Не розміщувати особисті дані,не відкривати сумнівні листи,використовувати антивірус; 
  4. Не спілкуватися в мережі з незнайомими людьми; 
  5. Не замовляти товари у сумнівних магазинах.

!

Комментариев нет:

Отправить комментарий